mandag 15. oktober 2012

Første vinterdag (14 oktober 2012)

 

En ny årstid står foran oss, 14 oktober er i følge primstaven første vinterdag. Dette ble behørig markert med en padletur oppover Ua, turen er godt beskrevet i en annen blogg her (http://jllesblogg.blogspot.no/2012/10/vafeltur-pa-uaa.html). Turen inneholdt det meste av det en god tur skal ha, primus-bål- gode padlevenner og naturopplevelser. Og siden vi startet turen i +1°C, men lett regn og litt vind, har jo også vinteren fått lov å markere at den er på vei.



Nå ser jeg frem til noen måneder med litt annerledes padling, siden jeg ikke startet min padle karriere før i mars måned, har jeg enda ikke opplevd skikkelig vinterpadling. Mange legger kajakken på hylla i den kalde årstiden, det skal ikke jeg og det ser ut til at flere av mine padlevenner også har tenkt å padle hele vinterenSmilefjes 

Ønsker med dette alle en fantastisk padlevinter Smilefjes

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar