fredag 8. februar 2013

Bassengtrening 6 februar

 

Siden det er vinter og litt lite padling nå om dagen, så kan det være lurt å bruke tiden på trening innendørs. Jeg er så heldig at Padle i Nes arrangerer bassengtrening for alle i HERO, noe jeg prøver å prioritere. Men jobber på litt ulike tider av døgnet, så mister noen av mulighetene. Men det er helt fantastisk at Jørn Hagen (Padle i Nes), legger ned så mye arbeid i å tilrettelegge for oss.

Nå på onsdag var det nok en mulighet for meg til å delta og tok med mitt GoPro kamera, som ble satt på kanten og surret der hele kvelden. Tanken var at di som ønsket det, kunne få se seg selv på film, slik at man kan rette på eventuelle feil man gjør.

Men om ikke filmen skal bli 2 timer lang, så må det klippes og limes mye. Så mulig noen ikke finner akkurat det di leter etter her, sorry :)

Filmen er kun ment som en intern greie og litt for at andre skal kunne se hva vi holder på med på disse kveldene. Filmen er derfor kun tilgjengelig via denne siden og vil ikke dukke opp i noen søk på youtube.

Takk til Padle i Nes: www.padleines.com

2 kommentarer:

  1. Artig å se hvor flinke dere begynner å bli.
    Flott video :-)

    SvarSlett
  2. Fantastisk video. :) utrolig morsomt å se at jeg begynner å få til ting. Og at teknikken begynner å sitte der den skal.

    SvarSlett