mandag 27. mai 2013

God service hos Kajakk & Fritid Drammen

Sent på vinteren i år, kjøpte jeg meg en ny Palm Cascade Tørrdrakt hos Kajakk & Fritid.
Har tidligere også kjøpt kajakk annen tørrdrakt og våtdrakt ++ fra samme firma :)
Min nye Palm bestemte jeg meg for å spare til sommeren og heller bruke min gamle NRS extrem en stund til, den ble derfor liggende et par mnd hjemme ubrukt.
Men i slutten av april tok jeg den frem og begynte smått å bruke den på turer og var veldig godt fornøyd med denne drakten, så kan anbefale andre å kjøpe en slik.
Men allerede i pinsen røk halsen (Latex), litt frustrerende når man er på en øy langt til havs. Men det kan jo være at jeg var uheldig med min drakt og at det har vært en liten rift der, eller at jeg selv ikke har vært forsiktig nok. Noe svar på det har jeg ikke og vil vel aldri finne det ut heller.

Da jeg kom hjem etter turen, tok jeg en telefon til Kajakk & Fritid og fortalte hva som hadde skjedd og ja at det selvfølgelig kunne ha vær min egen skyld også. Sveinung Kristiansen som er daglig leder sa raskt at dette tar vi på oss å fikse, send inn drakten og vi skal fikse den uten kostnader for deg.
Det finnes jo selvfølgelig ingen garanti på slike mansjetter, da disse må påregnes å byttes fra tid til annen. Men kanskje ikke etter så kort tids bruk !!!
For meg så viser denne hendelsen at en handel har to sider, en før og en etter kjøp.
Her har Kajakk & Fritid gått langt ut over hva som kreves av dem og gjort en kunde særdeles fornøyd med servicen.
Ønsker med dette å takke for god service både denne gangen og ved tidligere kjøp, og kan trygt anbefale andre å handle sine varer hos Kajakk & Fritid

resampler[1]

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar